Saturday, November 21, 2009

Ahli baru....

Semalam(Jumaat 20hb Nov), masa aku sampai rumah setelah merempit sejauh 10km dari tempat kerja aku....terkezut aku sbb depan rumah aku selalunya hero tunggal aku yg akan sambut aku dulu tapi hari ni ada ahli baru pulak dah.....hubby aku dah bawak balik tetamu yg bukan aku tak suka,aku mmg suka sesangat tapi memandangkan suasana persekitaran rumah aku, rasanya kurang sesuai untuk aku menerima tetamu yang satu ini. Kesian pulak bila mendengar citer yg hubby aku tak sampai hati nak buat tak tau sbb dia asyik ikut aje selepas diselamatkan dari menjadi mangsa persekitaran......aku pun oraitlah...kira halallah. Manja bukan main tu, terliuk lentuk lagi. Asyik nak ngendeng aje qojenya.


2 comments:

  1. alalaaa...tomeynyaa ahli baru nii..hihi.kalo dah cukup mkan nanti mesti tembam lagik kan..dah ada nama ke?

    ReplyDelete
  2. kita ingat nak kasi nama Arsen atau Zizou tapi kena reject...semua suka nama Bobo. Bobo pun Bobo lah jangan Boliau sudahh...

    ReplyDelete