Saturday, December 12, 2009

Saturday Lunch Fever....

Tengahari ni aku masak lunch yg senang2 aje.Menu Sardin n Sayur Goreng Kubis ngan udang kering. Ni kes nak habiskan ration lama(malas malu nak habaq..hii..hii..hii...), esok nak isi inventori baru plak. Ada sosej so aku bikin la Telur Dadar Sosej. Alah senang sesangat. Sosej tu goreng n hiris nipis2 lepas tu campur la ngan telur ayam 3 biji,hiris cili merah skit, boh fresh milk barang sesudu dua(sblm ni ada gak kekadang aku try boh air,kali ni xperimen skit ngan susu plak). Goreng macam goreng telur dadar biasa tula..siap.....
Gambar tak clear la pulak..redah ajer la...

Sbg xtra menu aku hari ni,aku goreng plak tempe ikut stail Sambal Ikan Bilis & Kentang Lina_Pg tapi aku cuma guna tempe aje. Last2 tak jadi makan ngan nasi,aku ratah cenggitu saja...sedappp...
sempoi nihh...

Tulah antara menu aku yang aku masak sambil aku minum Ice Blended Soda Milk resepi Kak Fida, nyaman rasa panas2 nih!Layannn......





No comments:

Post a Comment