Wednesday, December 16, 2009

Popia Silam......

Salam pembuka bicara....malam ni tiada perkara baru untuk dikongsi. Sekejap ronda2,sekejap patah balik rumah sendiri. Masuk peti simpanan harta pusaka,terjumpak plak ngan khazanah dari Malaya nih.Ingat nak syer la ngan member2 semua. Alah bukan dasat sangat pun cuma ini adalah hasil tangan aku masa aku memula berlaypark2 kat myR tulah....
Ni tak leh ngorat tau sbb mmg dah takdak pun....

Ini klu dlm bahasa indahnya disebut kudapan, nama dia Popia Kraker. Dah tuan dia kasi nama tu, aku takleh memandai2 tukaq pulak. Resepi hasil gubahan Syahmi. Sedap n simple cuma aku malas nak ikut original verse bab nak menggulung tuh so aku pakai lipat n gunting aje.Lagi satu aku adjust sukatan gula ikut tekak aku la....Redah ajerr....

No comments:

Post a Comment