Friday, December 18, 2009

Burpp.....ada bau la.....

Salam Awal Muharram....dah tuko kalender kita no tapi agenda kalender tahun lalu rasanya tak lengkap2 jugak. Bayan Lepas menyambut tahun baru dengan hujan start dari petang semalam membawak kepada di saat aku dok menekan keyboard ni lah...rasa feeling semacam saja time2 cenggini.Klu dulu time2 solo,bleh gak tarik selimut,la ni bila dah dapat pangkat sarjan nih(askar dah tiga wehhh!)mana la ada kesempatan nak meqeloh(lena) siang2 nih...gitulah.... Wokey! Hari ni aku nak syer satu resepi hat mmg sempoi habaq kat hampa tapi ni untuk mereka2 yg makan tempoyak la,yang tak makan tempoyak tu...tak dopek den nak nolong.....

Nak resepi? KLIK sini!

Resepi ni asal dari sukamakanje yg aku selongkaq kat myR la. Aku gandingkan plak ngan ikan gelama masam goreng! Lepas tu pekena ngan Nescafe Tarik sempoi punya.Perghhh... mmg aku
rekomen la resepi ni... Ohh ya...lupa pulak nak ucapkan terima kasih aku untuk sahabat qorib aku Cik Julia krn supply kat aku tempoyak tuh!TQ very much!!Layannn......

No comments:

Post a Comment