Wednesday, November 17, 2010

Rendangku menjadi jua......ahakkss!

Ha..haa....haa....akhirnya berjaya jugak aku memasak rendang ayam sendiri di hari raya nih! Selalu aku redah rumah mak sendiri atau mak mertua ja tp tahun ni aku dah berazam biar apapun rintangannya akanku 'on' jugak projek aku nih! Pagi tadi lepas b'fast(bihun goreng ja), aku pulun bagi anak yang memang suka sangat "membantu" aku kalau aku masuk dapoq tu tidoq, barula buleh aku start projek merendang aku nih!Idea asal dari Dapoq CMG(Cik Mat Gebu) tp bila dapat kat aku,biasalah,hat nu takdak,hat ni tak cukup, sudahnya rendang aku jadi la umpama Rendang OKU.....macam aku jugak!Redah ajer......

Lengkuaih takdak,daun kunyit takdak!Hentam ja lah.....

Hmm....buleh tahan gak menjadi xperimen haku nih!Kira bangga gila lah kan. Jemput lah layan mata yer......Layannn....

No comments:

Post a Comment